Gryp.pl

Wszystko o grach przeglądarkowych

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2012-02-14 21:23:48

 Hardcore

Administrator

My Fantasy Online 3 Poradnik do gry

My Fantasy Online 3

link do gry:http://mfo3.pl/?ref=73801   <--- Wbijając 20 lvl pomagasz autorowi poradnika.
+ jeśli będziesz grał dostarczę ci pomoc w grze , wystarczy napisać do postaci Qorg
Poradnik powstał dnia 15 lutego 2012

1.Jak szybko wbijać lvl'e
2.W co dawać statystyki
3.Jakie EQ(uzbrojenie) kupować
4.Jak być dobrym graczem
5.Jak dobrze walczyć
6.Jak dużo zarabiać

1.Jak szybko wbijać lvl'e

A więc na początek najlepiej wiedzieć gdzie są dobre miejsca do expienia na nasz lvl.
Za każdy następny lvl otrzymujemy 1 pkt energii.Ważne jest żeby expić tylko w wyznaczonych miejscach ;
w ten sposób szybciej wbijemy lvl.Najlepiej grać dokładnie rano o 8:00 lub o 9:00 a potem w nocy o 21:00 lub wcześniej. W ten sposób nie tylko zyskamy energię ale szybciej wbijemy dany lvl .Oczywiście każdy 1 pkt energii stracimy na danego potworka.A więc 100 pkt energii(tyle mamy na początku gry) to 100 zabitych potworków . Poniżej znajduje się spis "Gdzie najlepiej expić".

Oto spis:


Poziom Doświadczenia 1-2

Dębowy Bór[http://dl.dropbox.com/u/4152937/14_0.4.jpg]

Dębowy Bór - Część północna[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz005.jpg]

Poziom Doświadczenia 3-5

Dębowy Bór - Część północna[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz005.jpg]

Poziom Doświadczenia 6-8

Grota Mrocznych Zjaw [http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz002.jpg]

Poziom Doświadczenia 9-10

Dolina Szumiących Drzew[http://dl.dropbox.com/u/4152937/29_0.jpg]

Równina Błyskawic[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz021.jpg]

Poziom Doświadczenia 11-14

Dolina Szumiących Drzew[http://dl.dropbox.com/u/4152937/29_0.jpg]

Równina Błyskawic[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz021.jpg]

Mroźna Grota[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz022.jpg]

Poziom Doświadczenia 15-18

Równina Błyskawic[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz021.jpg]

Wilcza Grota[http://dl.dropbox.com/u/4152937/34_0.jpg]

Wiekowy Las[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz008.jpg]

Mroźna Grota [http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz022.jpg]

Poziom Doświadczenia 19-20

Równina Błyskawic[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz021.jpg]

Wilcza Grota[http://dl.dropbox.com/u/4152937/34_0.jpg]

Wiekowy Las[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz008.jpg]

Pieczara Goblinów[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz018.jpg]

Poziom Doświadczenia 21 - 24

Mroźna Grota[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz022.jpg]

Wiekowy Las[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz008.jpg]

Pieczara Goblinów[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz018.jpg]

Poziom Doświadczenia 24-26

Mglista Dolina[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz012.jpg]

Urocza Polana[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz011.jpg]

Kwiecista Łąka[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz010.jpg]

Poziom Doświadczenia 27-28

Urocza Polana[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz011.jpg]

Zwieszony Most[http://img856.imageshack.us/img856/1452 … nymost.png]

Podmokła Polana[http://dl.dropbox.com/u/4152937/Podmok% … Polana.jpg]

Poziom Doświadczenia 29-30

Zwieszony Most[http://img856.imageshack.us/img856/1452 … nymost.png]

Sosnowy Zagajnik[http://dl.dropbox.com/u/4152937/Sosnowy%20Zagajnik.jpg]

Urocza Polana[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz011.jpg]

Poziom Doświadczenia 31-33

Lochy Urkaden: Poziom 2[http://img545.imageshack.us/img545/5391 … om2vb4.jpg]

Sosnowy Zagajnik[http://dl.dropbox.com/u/4152937/Sosnowy%20Zagajnik.jpg]

Zwieszony Most[http://img856.imageshack.us/img856/1452 … nymost.png]

Poziom Doświadczenia 34-36

Lochy urkaden: Poziom 2[http://img545.imageshack.us/img545/5391 … om2vb4.jpg]

Grota wampirów[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz034.jpg]

Leśny szlak[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz030.jpg]

Przeklęta Jaskinia[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz026.jpg]

Poziom Doświadczenia 37-39

Lochy Urkaden: Poziom 2[http://img545.imageshack.us/img545/5391 … om2vb4.jpg]

Komnata walki[http://img831.imageshack.us/img831/917/komnatawalki.png]

Grota wampirów[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz034.jpg]

Poziom Doświadczenia 40

Leśny szlak[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz030.jpg]

Komnata walki[http://img831.imageshack.us/img831/917/komnatawalki.png]

Grota wampirów[http://dl.dropbox.com/u/56475973/mfo/obraz034.jpg]

2.W co dawać statystyki

Krótka adnotacja:Uwaga! Gdy dodajemy punkty w dane statystyki nieraz musowo musimy dodać ileś punktów do szczęścia żeby móc dodać coś np. do ataku . W tym poradniku nie uwzględniłem tego.
A więc dodajecie tyle punktów do szczęścia ile potrzeba żeby dodać do czegoś innego.

Poziom doświadczenia 6(gdyż na 1 poz. mamy wszystkie statystyki po 10)

HP 25 MAG/WOJOWNIK[+15]
MP 15 MAG[+5]
Atak 20 WOJOWNIK[+10]
Atak mag. 20 MAG[+10]
Obrona 15 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 15 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 10 MAG/WOJOWNIK[+0]
Szybkość 20/25 MAG/WOJOWNIK[+10/15]

Poziom doświadczenia 11

HP 40 MAG/WOJOWNIK[+15]
MP 20 MAG[+5]
Atak 30 WOJOWNIK[+10]
Atak mag. 30 MAG[+10]
Obrona 20 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 20 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 10 MAG/WOJOWNIK[+0]
Szybkość 35/40 MAG/WOJOWNIK[+10/15]

Poziom doświadczenia 16

HP 55 MAG/WOJOWNIK[+15]
MP 25 MAG[+5]
Atak 40 WOJOWNIK[+10]
Atak mag. 40 MAG[+10]
Obrona 25 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 25 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 15 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szybkość 40/50 MAG/WOJOWNIK[+5/10]

Poziom doświadczenia 21

HP 70 MAG/WOJOWNIK[+15]
MP 30 MAG[+5]
Atak 50 WOJOWNIK[+10]
Atak mag. 50 MAG[+10]
Obrona 30 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 30 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 20 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szybkość 45/60 MAG/WOJOWNIK[+5/10]

Poziom doświadczenia 26

HP 85 MAG/WOJOWNIK[+15]
MP 35 MAG[+5]
Atak 60 WOJOWNIK[+10]
Atak mag. 60 MAG[+10]
Obrona 35 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 35 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 25 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szybkość 50/70 MAG/WOJOWNIK[+5/10]

Poziom doświadczenia 31

HP 85 MAG/WOJOWNIK[+0]
MP 40 MAG[+5]
Atak 70 WOJOWNIK[+10]
Atak mag. 70 MAG[+10]
Obrona 40 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 40 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 45 MAG/WOJOWNIK[+20]
Szybkość 55/80 MAG/WOJOWNIK[+5/10]

Poziom doświadczenia 36

HP 85 MAG/WOJOWNIK[+0]
MP 45 MAG[+5]
Atak 95 WOJOWNIK[+25]
Atak mag. 80 MAG[+10]
Obrona 45 MAG/WOJOWNIK[+5]
Obrona mag. 45 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szczęście 50 MAG/WOJOWNIK[+5]
Szybkość 75/90 MAG/WOJOWNIK[+20/10]

Poziom doświadczenia 41

HP 85 MAG/WOJOWNIK[+0]
MP 50 MAG[+5]
Atak 135 WOJOWNIK[+40]
Atak mag. 90 MAG[+10]
Obrona 45 MAG/WOJOWNIK[+0]
Obrona mag. 45 MAG/WOJOWNIK[+0]
Szczęście 50 MAG/WOJOWNIK[+0]
Szybkość 110/100 MAG/WOJOWNIK[+35/10]

Na tę chwilę nie da się zrobić "Planu na dalsze statystki" gdyż gra czeka na Update
Wiadomość napisana 15 lutego 2012

3.Jakie EQ(uzbrojenie) kupować

Poziom doświadczenia 5

Ręce: Drewniany Topór/Kostur
Głowa:Opaska
Ciało:Przepasany kaftan
Nogi:Długie skórzane buty
Dodatek:Amulet Czujności

Poziom doświadczenia 10

Ręce: Topór Kajana / Trójzębna włócznia / Różdżka Smoka Mroku.
Głowa:Hełm Kajana / Kapelusz z piórkiem
Ciało:Zbroja Kajana / Żelazna zbroja
Nogi:Buty Kajana / Żelazne buty
Dodatek:Amulet Kajana / Magiczna broszka

Poziom doświadczenia 15

Ręce: Cisowa różdżka / Kastet / Maczuga
Głowa:Łuskowy Hełm / Opaska Nimfy
Ciało:Puszysty płaszcz / Pikowana zbroja
Nogi:Łuskowe Buty / Buty Nimfy / Ciężkie buty
Dodatek:Ozdobna bransoleta / Łuskowy pierścień

Poziom doświadczenia 20

Ręce: Przeklęty Topór / Buława Gniewu / Zatruta włócznia / Płomienna różdżka
Głowa:Bawełniany Kaptur / Stalowy Hełm
Ciało:Dziurawa Zbroja / Stalowa Zbroja / Peleryna Nimfy
Nogi:Stalowe buty / Błyszczące buty / Goblinowe Buty
Dodatek:Stalowy pierścień / Goblinowy pas

Poziom doświadczenia 25

Ręce:Podwójna różdżka / Bursztynowy Młot
Głowa:Elastyczna Opaska
Ciało:Błyszcząca Zbroja / Bursztynowa Zbroja
Nogi:Wełniane kapcie / Bursztynowe buty
Dodatek:Pierścień witalności / Jastrzębie piórko

Poziom doświadczenia 30

Ręce:Ogrza Maczuga / Banicki Miecz / Skrzydlata włócznia / Gryfia różdżka / Okrągły topór
Głowa:Skrzydlaty Hełm / Ogrzy Hełm
Ciało:Ogrza Zbroja / Gryfia peleryna / Zielona szata / Ochronny fartuch
Nogi:Wygodne buty / Skrzydlate buty / Ogrze buty
Dodatek:Ogrzy wisiorek / Amulet pomyślności

Poziom doświadczenia 35

Ręce:Bojowe rękawice / Bojowa włócznia / Upiorna różdżka
Głowa:Hełm Minotaura / Szyszak / Zakuty Hełm
Ciało:Pojemna Zbroja / Mroczna peleryna / Bojowa Zbroja
Nogi:Spiczaste Buty
Dodatek:Gotycki pierścień / Pierścień życia

Poziom doświadczenia 40

Ręce:Wampirza różdżka / Czekan / Kościana różdżka / Żółwia różdżka / Pika
Głowa:Pancerny Hełm / Hełm Mnicha / Kaptur kostuchy
Ciało:Brązowa Szata / Żółwi pancerz / Wampirza szata
Nogi:Zwinne buty / Wampirze buty / Buty Szczurołaka
Dodatek:Sygnet / Wampirzy diadem / Wisiorek Szczurołaka

4.Jak być dobrym graczem

Jak być dobrym graczem?Tutaj chodzi o to żeby kupować EQ z + .
Czyli np. Mam Topór ktoś inny ma Topór +3 . Wiadomo , że wygra .
Dlatego też EQ z + jest lepsze . Jednak jest to strata pieniędzy ,
gdyż EQ z +  na nasz lvl dużo kosztuje . Także stracimy pieniądze na
naprawę uzbrojenia . A więc powinniśmy kupować EQ z 1 + lub z 2 + to dla
nas nie zaszkodzi. W ten sposób pokonamy lepsze potwory .
EQ z + na pewno przyda się do walki z bossem . Na zwykłe potwory najlepiej jest
ubierać EQ bez + . W ten sposób nie stracimy pieniędzy . Od niedawna można łączyć przedmioty
z bonusami dzięki temu może nam wyjść broń o maksymalnym bonie +8.
Ale oprócz EQ inne rzeczy też są ważne :

1Nasze statystki
2.Ubrane Gemy

Nasze statystki są też ważne ; bez dobrych statystyk
przegrywalibyśmy wiele walk. Informacje o statystykach zamieściłem
w punkcie "W co dawać statystyki".

Ubrane gemy dzięki nim chociażby zwiększymy sobie nasze statystki.
Gemy są max. na 4 lub 5 *. Przykładowo Gem Obrona Plus zwiększa nam o 12% Obronę [fizyczną]

Warto też pamiętać , że możemy spotkać w danym miejscu jakiejś potworki unikalne .
Na obecną chwile wyróżniamy 3 potworki unikalne :

Plazma Energetyczna
Magiczny Dzban
Błotnista Czaszka

Jeśli pokonamy np. Magicznego Dzbana - tak samo jak Błotnistą Czaszkę , możemy dostać niezły drop .

Potworek Unikalny - Rzadko spotykany potwór ; Mamy 1 % na to że go spotkamy.


5.Jak dobrze walczyć

Poniżej podano co najczęściej jest potrzebne do wygrania walki:

Życie 15%

Mana 15%(W zależności czy gracz jest magiem czy nie)

Atak 60%

Szczęście 10%

Obrona 20%

Szybkość 50%

Żeby wygrywać walki nie tylko trzeba mieć dobre statystyki .
Trzeba też mieć dobre EQ , najlepiej z +2/+3/+4
Oczywiście ważne też jest ile mam mikstur i jakie

np.Mikstura Odnowienia 2

dzięki niej dostaniemy HP oraz MP.

np.Mikstura Regeneracji

dzięki niej co turę będziemy dostawać 10% z naszego HP dodatkowo do życia.

Oprócz mikstur wyróżniamy też

Osłony
Kamienie
Runy

Które są potrzebne do walki.

6.Jak dużo zarabiać


Aby dużo zarabiać trzeba:

Kupować rzeczy tanio.

Sprzedawać te rzeczy o 10%-50% drożej niż kupiliśmy


Przykładowo Kupiliśmy Zieloną Szatę za 150 000 g.
Chcemy ją sprzedać za więcej , a więc :

1) Patrzymy jakie są ceny na rynku
2) Jeśli nikt w tej chwili nie sprzedaje tego co my kupiliśmy możemy sprzedać tą rzecz drożej niż mieliśmy sprzedać
3) Jeśli ktoś inny proponuje sprzedać tą samo rzecz co my mamy za np. 250 000 g - wtedy obniżamy cenę
do przykładowo 229 999 g
4) Jeśli będziemy pisać 9-tki na końcu liczby nasza oferta będzie bardziej atrakcyjniejsza
np. 199 999 g.
5)Zawsze sprzedajemy drożej.
6)Jeśli ceny na rynku są niższe niż my chcemy zaproponować - czekamy na lepszą okazje

Oprócz tego:

Najlepiej kupować Unikaty - one najlepiej się sprzedają .
Możemy za nie dostać bardzo dużo.
Aby dużo zarabiać - trzeba kupować coraz droższe rzeczy i coraz drożej sprzedawać(ale bez przesady)




Niedługo nowy Update poradnika.

Ostatnia aktualizacja
Niedziela 5 Maja 2013 roku .


Administrator. Gryp został założony dnia 13 lutego 2012 rok.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
dżem przepis PoolĂźberdachung