2x Jastrząb
Opis Do pokonania na 24-28 lvl . Polecałbym zaopatrzyć się w osłony i mikstury. Ważne jest żeby mieć dużo szybkości i obrony w walce z nimi. Po pokonaniu jastrzębi będziemy mogli codziennie walczyć z Ogrem.
Ataki
Atak fizyczny pozbawiony atrybutu
Zdolności
Refleks Krytyczny Cios Odbicie
Raps
Opis Silny, dość szybki boss, wysłannik Thanarga. Należy szczególnie uważać na trzymanie większej ilości HP, bo może uśpić. Do pokonania na 16-20 lvl.
Ataki Atak fizyczny z atrybutem Buławy Ogień 1****
Zdolności Objęcia Morfeusza
2x Banita
Opis Tak samo jak z Jastrzębiami, jest dwóch Banitów, są szybcy, trudni do pokonania (ale drop jest tego warty). Dasz radę na 26-30 lv jeżeli tylko dobrze rozegrasz walkę wspomagając się miksturami regeneracji oraz osłonami. Pokonanie bossa jest częścią końcową questa Pomóż kupcowi Markowi z upartymi końmi
Ataki Atak fizyczny z atrybutem Miecza
Zdolności Drenaż
Minotaur
Opis Dość silny boss, Minotaur ma dość dużo siły i szczęścia, więc należy uważać na ciosy krytyczne, szczególnie, jeżeli używa zdolności "Ryzykowny Cios" i "Krytyczny Cios". Podczas walki używa przedmiotów: Osłona, Osłona Magiczna, Mikstura Mobilizacji. Pokonanie bossa wiąże się z questem Akcja Ratunkowa w Lochach Urkaden
Ataki Atak fizyczny o atrybucie Topora
Zdolności Trujący Atak *** Ryzykowny Cios *** Krytyczny Cios *** Normalizacja *
Drapieżna Ważka
Opis Dość szybki, wszechstronny boss, do pokonania na 19-25 lv. Należy zabrać ze sobą "antidotum" oraz "krople do oczu", gdyż nadaje statusy "zatrucie" i "oślepienie" Pokonanie bossa wiąże się z questem Pomóż kupcowi Markowi z upartymi końmi
Ataki Atak fizyczny pozbawiony atrybutu Wiatr 1 *****
Zdolności Trujący Atak *** Oślepienie *****
Przeklęta Nimfa
Opis Boss atakujący magicznie. W walce używa przedmiotów: Mikstura Skupienia, Osłona Magiczna, Osłona. Zabicie bossa wiążę się z questami Odszukaj chłopaka spotkanego w Przeklętej Grocie, Zaginiony różaniec Siostry Leokadii, Znajdź właściciela zamkniętej skrzynki stojącej na murach Langeburga.
Ataki Atak magiczny (Pocisk Magiczny 2 ***)
Zdolności Porażenie * Podwójny Drenaż ** Spowolnienie *** Pechowa Chmura * Oślepiający Pocisk ** Normalizacja ** Trujący Pocisk *** Bryza *
Nimfa
Opis Szybki ale niezbyt trudny do pokonania boss. Ok 14-18 poziom to dobry czas, aby iść pokonać tego bossa. Trzeba szczególnie uważać na podwójne ataki nimfy, gdyż może się zdarzyć, że będzie szybsza od nas. Pokonanie bossa wiąże się z Questem Zdobądź kryształ do miejskiego portalu w Eternii
Ataki Pocisk Magiczny 1 *** Lód 1 ***
Zdolności Brak.
Serafin
Opis Silny boss, atakuje zarówno fizycznie jak i magicznie, więc musimy założyć ekwipunek tzw. "pół na pół". Ma dość sporo szczęścia, czyli możemy się spodziewać sporo ciosów krytycznych. Podczas walki używa przedmiotów: Osłona , Osłona Magiczna, Mikstura Mobilizacji, Mikstura Skupienia. Pokonanie bossa wiążę się z questem Uratuj brata z rąk Thanarga.
Ataki Atak fizyczny bez atrybutu Magiczny (Pocisk Magiczny 2***)
Zdolności Pechowa Chmura * Normalizacja ** Trujący Pocisk *** Krytyczny Cios *** Dotyk Śmierci * Pomyślność *
Wielkie Ptaszysko
Opis Stosunkowo prosty boss, można pokonać go nawet na 3 poziomie doświadczenia. Polecam jednak wybrać się w okolicy 5 poziomu doświadczenia z zakupionym pełnym ekwipunkiem. Jego ataki magiczne zadają obrażenia w granicach 80-90 HP, natomiast fizyczne od ok 70-110 (ciosy krytyczne). Należy więc dodatkowo uważać, gdy mamy mniej niż 120HP. Pokonanie tego bossa wiąże się z questem Odwiedź grób Ojca
Ataki Wiatr 1* Atak Fizyczny pozbawiony atrybutu
Zdolności Brak.
3x Tarantula
Opis Problemem jest ich ilość. 3 tarantule raczej nie chybiają, przez to są jeszcze trudniejsze do pokonania (28-30lv). Szczególny problem stwarza paraliż, podczas którego możemy używać jedynie przedmiotów, więc dobrym pomysłem jest zaopatrzenie się przed walką w Runa Magii oraz Kamienie. Dobrą pomoc może stanowić parę osłonek i mikstur regeneracji ;) Pokonanie bossa wiąże się z questem Tajemnicze szmery w piwnicy Eleonory
Ataki Atak fizyczny pozbawiony atrybutu
Zdolności Klątwa * Pajęczy jad *
Goblin Karłowaty
Opis Dość silny boss, lecz razem z Anastazym pokonuje się go mając 5 poziom doświadczenia. Goblin ma dość dużo siły i szczęścia, więc należy uważać na ciosy krytyczne. Pokonanie bossa wiąże się z questem Zrób zakupy dla Telimeny
Ataki Atak fizyczny o atrybucie Topora
Zdolności Trująca Chmura ** Klątwa ** Oślepienie *****
Niebieska Galareta
Opis Boss niezbyt silny, do pokonania na 7-10lv. Należy zabrać ze sobą Antidotum, gdyż może zatruć. Ataki lodem zabierają nam w granicach 110-140 HP w zależności od naszej obrony magicznej. Pokonanie bossa wiąże się z Questem Odnajdź kota Klemensa
Ataki Lód 1**
Zdolności Trująca Chmura*
Łowca Dusz
Opis Silny boss ze sporym atakiem magicznym. Przydadzą się osłonki magiczne oraz mikstury regeneracji. Dasz radę na 28-30 lv. Normalizacja zdejmuje z nas pozytywne statusy, więc możecie się zdziwić ;) Pokonanie bossa nie wiąże się z żadnym questem, ale daje możliwość dostania się do Sosnowego Zagajnika, w którym dużo graczy walczy z mini bossem Gryf.
Ataki Pocisk Magiczny 2**
Zdolności Drenaż Normalizacja
2x Gacek
Opis Boss, którego pokonanie jest wyzwaniem na 5 poziomie doświadczenia. Zresztą, mówi nam o tym Mateusz. Żeby nie mieć z nimi większych problemów, należy posłuchać jego rad i odpowiednio się przygotować do walki. Trzeba także uważać na zdolność Gacków "Drenaż", która zabiera nam HP a w zamian dodaje im. Pokonanie Gacków wiąże się z dwoma questami: Znajdź pierścionek Fiony oraz Pokonaj gacki atakujące na moście w Mrocznej Jaskini
Ataki Atak fizyczny pozbawiony atrybutu
Zdolności Drenaż
_____________
Niedługo nowy Update tego poradnika . Thanks for:
Levusek & Kolega Dresa
|